Защо оригинално не се предлага от производителя?
В процеса на разработка производителите взимат под внимание много фактори относно управляващата програма на двигателя. Определящи обаче си остават икономическите фактори:
- класифициране на определен автомобил в по-нисък клас, т.е. влизане под акцизната граница ( например за България тази граница е 163 к.с.);
- значително по-ниски стойности на вредните емисии в изгорелите газове, отколкото действащите в момента норми на ЕС, с цел дългосрочно производство;
- съкращаване на разходите за разработка на нови двигатели.
Почти всички производители предлагат механично идентични или почти идентични двигатели с различна мощност, което се постига чрез модификация на софтуера.
Маркетингова стратегия на производителите е да представят по-мощния двигател като изцяло нов продукт.
Като правило в почти всички случаи оптималните характеристики на двигателя не се въвеждат от автомобилните производители.
Това е наша задача!